اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1187

توافق فدراسیون‌های هندبال ایران و هند برای توسعه همکاری / استفاده از تجربیات هندبال بانوان ایران در هند

فدراسیون

چهارشنبه, 17 فروردین 1401 11:35

دو فدراسیون هندبال ایران و هند برای توسعه همکاری‌های مشترک توافق نمودند.

توافق فدراسیون‌های هندبال ایران و هند برای توسعه همکاری / استفاده از تجربیات هندبال بانوان ایران در هند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در جریان برگزاری مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا به میزبانی ایران نشستی میان علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران و مسئولین فدراسیون هندبال هند برگزار شد که در این نشست مقرر گردید همکاری‌های میان دو فدراسیون به صورت گسترده‌تری دنبال شود.


در این نشست آنادشوار پاندی مدیر اجرایی فدراسیون هندبال هند با اشاره به موفقیت‌های هندبال ایران در مدت زمان اخیر، خواستار در اختیار گذاشتن تجربیات فدراسیون هندبال ایران شد و گفت: موفقیت‌های هندبال ایران در مدت زمان اخیر نشان از رشد و توسعه این رشته در ایران دارد و ما خواستار دریافت تجربیات ایران برای توسعه هندبال در هند هستیم.


وی افزود: بانوان هندبالیست ایران در تمامی رده‌های سنی موفق شدند تا در رقابت‌های آسیایی بدرخشند و به همین منظور خواستار دریافت تجربیات ایران در زمینه هندبال بانوان هستیم. در بخش مربیگری نیز آماده دریافت تجربیات هندبال ایران و همچنین حضور مربیان ایران در هند هستیم.


آنادشوار پاندی همچنین با اشاره به اشتراکات دو کشور ایران و هند در بخشهای مختلف، افزود: زمینه‌های همکاری زیادی میان دو کشور در رشته هندبال وجود دارد و در صورت موافقت ایران آماده برگزاری اردوهای مشترک میان تیم‌های ملی هندبال دو کشور به ویژه در بخش بانوان هستیم. همچنین باعث افتخار ما خواهد بود اگر بانوان ایرانی در لیگ هندبال هند حضور یابند و بتوانند سبب ارتقای هرچه بیشتر هندبال بانوان در هند شوند.


وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از جهانی شدن تیم ملی هندبال مردان ایران، گفت: در مسابقات قهرمانی جهان ما طرفدار ایران خواهیم بود و به تشویق تیم ملی ایران در این مسابقات می‌پردازیم.


در این نشست علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران به رشد و توسعه هندبال هند در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: ما هم برای برگزاری اردوهای مشترک به ویژه میان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختر ایران و هند آمادگی داریم. همچنین به رشد و توسعه لیگ هندبال هند به ویژه در بخش بانوان نیز کمک خواهیم کرد.


رئیس فدراسیون هندبال ایران خاطر نشان کرد: با توجه به تجربیات خوب هندبال ایران و همچنین مربیان خوبی که داریم در بخش پایه و استعدادیابی نیز می‌توانیم به هندبال هندوستان کمک نماییم. بی‌تردید رشد و توسعه هندبال هند به رشد هندبال آسیا کمک خواهد کرد و ما نیز آماده همراهی هندبال هند برای رشد هرچه بیشتر هستیم. 

 

در این نشست یادبودی از سوی علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران به مدیر اجرایی فدراسیون هند اهدا شد.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط