اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1394

تجلیل رئیس فدراسیون هندبال از پیشکسوتان هندبال استان خراسان‌رضوی / پاکدل: موفقیت‌های هندبال را مرهون حضور و حمایت پیشکسوتان هستیم

فدراسیون

پنجشنبه, 12 خرداد 1401 10:59

رئیس فدراسیون هندبال از پیشکسوتان رشته هندبال در استان‌ خراسان‌رضوی تجلیل به عمل آورد.

تجلیل رئیس فدراسیون هندبال از پیشکسوتان هندبال استان خراسان‌رضوی / پاکدل: موفقیت‌های هندبال را مرهون حضور و حمایت پیشکسوتان هستیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل در نشستی با پیشکسوتان هندبال استان خراسان‌رضوی ضمن قدردانی از تلاش‌های تمامی پیشکسوتان هندبال کشور، اظهار کرد: در تمامی سال‌هایی که در هندبال کشور افتخار خدمت داشتم بر نقش کلیدی پیشکسوتان در پیشرفت هندبال تاکید داشته‌ام و اگر امروز هندبال در ایران و عرصه‌های بین‌المللی جایگاهی دارد و با احترام از آن یاد می‌شود بخش مهمی از آن را مدیون تلاش‌های پیشکسوتان است.


وی افزود: جا دارد از تمامی تلاشگران و چهره‌های ماندگار هندبال خراسان‌رضوی که امروز در جمع ما نیستند یادی کنیم و اگر موفقیتی در هندبال وجود دارد مرهون حضور پیشکسوتان است. فراموش نباید کرد جایگاه سبزوار و استان خراسان‌رضوی همواره در هندبال کشور تأثیر گذار بوده و هست و همه باید تلاش کنند تا سرعت پيشرفت هندبال کشور بیشتر شود و یکی از مهم‌ترین اقدامات در این زمینه پيشرفت هندبال در استان‌های سراسر کشور از جمله استان‌های سردمدار و مهد هندبال مانند خراسان‌رضوی است.


رئيس فدراسیون هندبال تصريح کرد: همه استان‌هایی که روزی سردمدار هندبال کشور بودند باید به جایگاه خود بازگردند. ما نیز در فدراسیون هندبال مانند تمامی سال‌های گذشته در این باره دغدغه داریم و البته کمک کرده و می‌کنیم. خاک خراسان در هندبال حاصل‌خیز است و شاهد معرفی چهره‌های بسیاری در‌ تیم‌های ملی از این استان بودیم. بی تردید اگر هندبال خراسان‌رضوی قوی باشد، هندبال کشور قوی خواهد شد. 


پاکدل با اشاره به موفقیت‌های هندبال کشور در ماه‌های اخیر و کسب ۶ سهمیه جهانی، گفت: بارها تاکید داشته‌ام که موفقیت‌های امروز هندبال با همدلی و همراهی تمامی اعضای خانواده بزرگ هندبال شکل گرفته و اگر این همدلی ادامه یابد تردید نداشته باشید هندبال ایران همچنان خواهد درخشید.


وی تصریح کرد: بسیار خوشحال و سربلند هستیم که امروز در محافل ورزشی احترام ویژه‌ای به رشته هندبال گذاشته می‌شود و هندبال جای خودش را به عنوان یک رشته سرآمد در کشور باز کرده است. خدا را شاکر هستیم که شرایط خوبی برای این رشته پیش آمده و هندبال به روزهای خوب خود رسیده است. امروز شاهد درخشش تیم‌های ملی هندبال در عرصه‌های بین‌المللی هستیم. کسب کرسی‌های بین‌المللی، آمدن اسپانسر بزرگی چون ایرانسل، برگزاری رویدادهای متعدد هندبال در کشور و تقویت زیرساخت‌های هندبال در استان‌های مختلف بخشی از اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر بوده که به رشد هندبال ایران کمک کرده است.


پاکدل در پایان شرایط هندبال خراسان‌رضوی را مثبت ارزیابی نمود و گفت: امروز به واسطه حضور یک فرد پرتلاش در راس هیئت هندبال استان خراسان‌رضوی پيشرفت خوبی در این استان شکل گرفته اما نباید این حرکت متوقف شود، بلکه باید با سرعت بیشتری دنبال شود. امیدوارم به زودی شاهد حضور نمایندگان استان خراسان‌رضوی در لیگ برتر هندبال مردان و زنان باشیم تا شور و نشاط هندبالی بازهم به در میان تماشاگران و مردم شریف این استان شکل گیرد.


در پایان این نشست رئیس فدراسیون هندبال با اهدای هدایا و لوح‌های یادبودی از تلاش‌های پیشکسوتان هندبال استان خراسان‌رضوی تجلیل به عمل آورد.


همچین هديه‌ای نیز به رسم یادبود از سوی خانواده هندبال خراسان‌رضوی به علیرضا پاکدل اهدا شد.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط