اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 3366
پایان نشست هم‌اندیشی کمیته‌های مسابقات،استعدادیابی و همگانی سراسر کشور با استقبال ویژه استان‌ها؛

«تابستان طلایی» پیش روی هندبال ایران

هیئت‌ها

شنبه, 02 تیر 1403 18:07

نشست هم‌اندیشی کمیته‌های استعدادیابی، مسابقات و همگانی هیات‌های استانی هندبال سراسر کشور، امروز با حضور رییس و مسئولان فدراسیون هندبال، همچنین استقبال پرشور هیات‌های استانی در آکادمی ملی المپیک مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

«تابستان طلایی» پیش روی هندبال ایران بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در این نشست صمیمی تاکید علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون، به شرکت‌کنندگان و نمایندگان هیات‌های هندبال استانی حاضر در این گردهمایی، توجه ویژه تر به بخش همگانی، استعدادیابی و برگزاری مسابقات در سطوح مختلف بود تا بدین وسیله «تابستان طلایی» با ظهور و کشف استعدادهای ناب از سراسر کشور پیش روی هندبال ایران ترسیم شود.

در این گردهمایی که از صبح امروز، ۲ تیر ۱۴۰۳، به میزبانی فدراسیون هندبال و در آکادمی ملی المپیک برگزار شد و در جلسات متعدد و کلاس های آموزشی برای حاضرین در این نشست همراه بود، نمایندگان کمیته‌های استعدادیابی، مسابقات و همگانی هیات‌های هندبال سراسر کشور به تهران و آکادمی ملی المپیک آمدند تا با استقبال پرشور و ویژه‌ای که از این نشست هم‌اندیشی به عمل آمد، هندبال ایران بیش از پیش به شعار «تابستان طلایی» پیش روی هندبال در سال ۱۴۰۳ امیدوار گردد.

 در این نشست رییس و مسئولان کمیته‌های مختلف فدراسیون هندبال رودرو پای دردودل و دغدغه‌های اهالی فعال هندبال در هیات‌های استانی سراسر کشور نشستند تا بدین وسیله ضمن شنیدن دغدغه‌های روز استان‌های هندبال نقاط ضعف را برطرف کرده و برای تقویت هرچه بیشتر نقاط قوت تلاش خود را دوچندان کنند.

گفتنی است فردا، ۳ تیر ۱۴۰۳، نیز قرار است در ادامه این برنامه روسا، دبیران و نواب رییس هیات‌های استانی در آکادمی ملی المپیک گردهم جمع شده و با اتحاد و همدلی دوچندان شرایط و مسیر  پیش روی هندبال را برای پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر  در سال جاری و آینده هموارتر از قبل نمایند.

اخبار فدراسیون هندبال کمیته ها

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط