اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 665

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون هندبال با حضور اعضا

فدراسیون

چهارشنبه, 01 دی 1400 16:36

نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون هندبال با حضور اعضا برگزار شد.

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون هندبال با حضور اعضا بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، نشست هیئت رئیسه فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران با حضور اعضا و به منظور بررسی برنامه‌های پیش روی فدراسیون امروز چهارشنبه اول دی ماه ۱۴۰۰ برگزار گردید.

در این نشست علیرضا پاکدل ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در ماه‌های اخیر خاطر نشان کرد: در ماه‌های اخیر فعالیت‌های فدراسیون با تراکم بسیار زیادی پیگیری شد که از جمله آنها می‌توان به برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته یک، اردوهای تیم ملی، اعزام تیم ملی بانوان به مسابقات قهرمانی جهان، حضور تیم ملی مردان در اردوهای تدارکاتی و تورنمنت قطر و برگزاری چندین مسابقه در رده‌های سنی مختلف در بخش سالنی و ساحلی اشاره کرد. همچنین در این مدت دوره های آموزشی بسیار خوبی برگزار شد و اقدامات مهمی در دیگر بخشها پیگیری شد.


وی افزود: تا پایان سال ترافیک زیادی در برنامه‌های فدراسیون هندبال داریم و تلاش می‌کنیم تا با بهترین کیفیت و به صورت کامل برنامه‌های خود در سال ۱۴۰۰ را به اتمام برسانیم. با وجود تمامی مشکلات، تا کنون خللی در برنامه‌های فدراسیون بوجود نیامده است.


پاکدل همچنین به نقش مهم هیئت‌های استانی در توسعه هندبال اشاره کرد و گفت: بی‌تردید هیئت‌های استانی به عنوان بازوهای فدراسیون نقش بسزایی در توسعه هندبال کشور دارد. در سراسر کشور شاهد تلاش‌های روسای هیئت‌های فدراسیون هندبال هستیم و ما نیز هرچه در توان داریم برای کمک به هیئت‌های استانی به کار خواهیم بست.


رئیس فدراسیون هندبال همچنین به حضور تیم ملی هندبال بانوان در رقابت‌های قهرمانی جهان اشاره کرد و گفت: با وجود تمامی مشکلات امسال دو اعزام سنگین در تیم ملی ملی بانوان داشتیم و پس از کسب عنوان چهارمی مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی اردن، توانستیم سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را کسب کنیم و حضور بانوان ایران در رقابتهای قهرمانی جهان بی تردید به توسعه هندبال بانوان کمک شایانی خواهد کرد.


وی خاطر نشان کرد: حضور تیم ملی بانوان در رقابت‌های قهرمانی جهان و جنگندگی شیرزنان ایران تحسین همگان را برانگیخت و دیدیم که چطور ملی‌پوشان ایران توانستند در سه بازی عنوان برترین بازیکن میدان را به خود اختصاص دهند. حضور بانوان هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان یک حضور تاریخی بود و این اتفاق نه تنها برای هندبال بلکه برای تمامی رشته‌های ورزشی بانوان مسیری روشن را ترسیم کرد.


پاکدل در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آماده‌سازی تیم ملی مردان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: تمامی توان خود را برای موفقیت تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا به کار بسته‌ایم. پس از آوردن یک سرمربی سرشناس برای تیم ملی و برگزاری چندین مرحله اردوی آماده‌سازی، حضور در تورنمنت قطر را در دستور کار قرار دادیم و مقدمات حضور تیم ملی در دو تورنمنت رومانی و اسپانیا نیز از سوی فدراسیون انجام شده است.


وی افزود: تیم ملی مردان کار بسیار سختی در قهرمانی آسیا دارد، اما تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا شاهد موفقیت ایران در این رقابت‌ها باشیم. با حضور مانوئل فرناندز به عنوان سرمربی و همراهی کادر توانمند ایرانی انشالله بتوانیم در عربستان شاهد موفقیت تیم ملی باشیم.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط