اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1403

برگزاری نشست مناطق یک و هشت هندبال کشور / پاکدل: استعدادیابی و پشتوانه‌سازی محور اصلی فعالیت مناطق است

فدراسیون

چهارشنبه, 18 خرداد 1401 18:16

نشست مناطق یک و هشت هندبال کشور برگزار شد.

برگزاری نشست مناطق یک و هشت هندبال کشور / پاکدل: استعدادیابی و پشتوانه‌سازی محور اصلی فعالیت مناطق است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، پس از برگزاری نشست روسای هیئت‌های هندبال مناطق یک و هشت کشور به منظور بررسی برنامه‌های پیش رو و انجام اقدامات عملیاتی، روسای این مناطق نیز مشخص شدند.


در این نسشت علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال با تاکید بر نقش اساسی و محوری مناطق در رشد و توسعه هندبال کشور، اظهار کرد: همه باید تمامی تلاش خود را به کار ببندیم تا شاهد فعالیت هرچه قدرتمندتر مناطق هندبال کشور باشیم تا بدین وسیله ظرفیت‌های رشته هندبال در سراسر کشور ارتقا پیدا کند.


وی افزود: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین محورهای فعالیت مناطق پشتوانه‌سازی و استعدادیابی برای هندبال کشور است و باید در این زمینه اقدامات به خوبی دنبال شود و فدراسیون هندبال نیز مانند سه سال گذشته هر آنچه در توان دارد برای برنامه‌های استعدادیابی خواهد گذاشت.


پاکدل در پایان خاطر نشان کرد: فعالیت آکادمی‌ها، پایگاه‌ها و مدارس هندبال کشور هر چه بیشتر توسعه یابد در آینده این رشته اثر بیشتری می‌گذارد و تردید نداشته باشید در سالهای آتی نسل طلایی هندبال کشور که برآمده از این برنامه های استعدادیابی است در مسابقات بین‌المللی می‌درخشند.


در این نشست رضا علیزاده به عنوان رئیس منطقه یک هندبال کشور (شامل هیئت‌های هندبال استان‌های خراسان‌رضوی، خراسان شمالی، گلستان، خراسان جنوبی) و ابوالفضل خوشنویس به عنوان رئیس منطقه 8 کشور (شامل هیئت‌های هندبال استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان) انتخاب شدند.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط