اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1341

برگزاری نشست رئیس فدراسیون هندبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان / تاکید بر حمایت ویژه طرفین از توسعه هندبال در کردستان

فدراسیون

سه شنبه, 20 اردیبهشت 1401 18:45

نشست رئیس فدراسیون هندبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد.

برگزاری نشست رئیس فدراسیون هندبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان / تاکید بر حمایت ویژه طرفین از توسعه هندبال در کردستان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در نشست علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در مورد آخرین شرایط رشته هندبال در این استان بحث و تبادل نظر شد و طرفین راه‌کاری توسعه هندبال کردستان را مورد بررسی قرار دادند.


علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، اظهار کرد: کردستان ظرفیت بسیار خوبی در رشته هندبال دارد و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون هندبال می‌توانیم شاهد شکوفایی و اعتلای هرچه بیشتر هندبال در این استان باشیم.


وی افزود: رشد و توسعه هندبال در سراسر ایران از جمله برنامه‌های محوری فدراسیون در سال‌های اخیر بوده است و بر همین اساس سرمایه‌گذاری خوبی برای رشد هندبال در استان‌های مختلف انجام داده‌ایم. از حمایت‌ها و زحمات مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان نیز قدرانی می‌کنیم که توجه ویژه‌ای به رشته هندبال دارند.


حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان نیز در این نشست قول مساعدت ویژه‌تر نسبت به رشته هندبال را داد و از سرمایه‌گذاری بیشتر برای توسعه زیرساخت‌های رشته هندبال در استان کردستان را داد.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط