اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3327

برگزاری نشست اعضای انجمن هندبال ساحلی با حضور پاکدل

ساحلی

شنبه, 12 خرداد 1403 13:38

نشست اعضای انجمن هندبال ساحلی با هدف بررسی وضعیت و راهکارهای پیشرو این رشته ورزشی برگزار شد.

برگزاری نشست اعضای انجمن هندبال ساحلی با حضور پاکدل بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، صبح امروز نشست اعضای انجمن هندبال ساحلی با حضور ریاست و دبیرکل فدراسیون و همچنین ایرج رضایی رییس کمیته استان‌ها و سازمان تیم‌های ملی هندبال و اکثریت اعضای این انجمن برگزار شد. 

علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال در ابتدای این نشست اظهار داشت: در جلسات فدراسیون به این جمع‌بندی رسیدیم تا اعضای انجمن هندبال ساحلی را مشخص کنیم تا با برنامه‌ریزی و تصمیم‌های این انجمن در مسیر پیشرفت و تعالی هندبال ساحلی روند رو به رشدی داشته باشیم. 

وی افزود: یکی از اهداف این انجمن باید فعالتر کردن نوار ساحلی کشورمان در هندبال ساحلی باشد. استان‌های ساحلی از پتانسیل و ظرفیت بسیاری در هندبال ساحلی برخوردارند و این ظرفیت و پتانسیل می‌تواند خلاء و ضعف این استان‌ها را با یک برنامه‌ریزی اصولی جبران کند. 

پاکدل با بیان اینکه باید لیگ برتر هندبال ساحلی را کلید بزنیم و برای حضور تیمها باید رایزنی صورت گیرد، گفت: از امسال می‌توانیم حداقل با شش تیم لیگ برتر هندبال ساحلی را کلید بزنیم اما خب شرایط خاص برگزاری خود را خواهد داشت تا بازیکنان ساحلی نیز جایی برای کسب درآمد و تقویت استعدادهای خود داشته باشند.

رییس فدراسیون هندبال با بین اینکه ترافیک برگزاری اردوهای ملی هندبال سالنی در بخش بانوان و آقایان معضلی برای فدراسیون است، بیان داشت: خوابگاه تیمهای ملی در فدراسیون بسیار قدیمی شده و نیاز به بازسازی جدی دارد و فدراسیون بنا بر ترافیک اعزام تیم‌های ملی خود در رده‌های سنی مختلف با معضل برگزاری اردوهای ملی در این زمینه روبروست. در این راستا استان‌های ساحلی می‌توانند میزبان اردوی تیم‌های ملی ساحلی باشند تا هم این اردوها در محل و زمین مناسب این رشته برگزار شود و هم بازیکنان در آب و هوای مناسب این رشته بازی کنند تا با جو برگزاری بازی‌های آسیایی و ان شاءالله جهانی آشناتر شوند. 

وی با بیان اینکه تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان پسر ایران مهرماه راهی قهرمانی آسیاست و انتطارات از این تیم بالاست، اظهار داشت: به همین دلیل باید تدارکات این تیم هم بسیار عالی باشد. همگی باید دست به دست هم بدهیم تا بار دیگر بر بام آسیا قرار بگیریم. 

پاکدل با بیان اینکه افزایش جامعه آماری هندبال ساحلی نیازمند کار جدی است زیرا پایه تیم‌های ملی قوی را می‌سازد، گفت: بنابراین این خلاء هم با محوریت انجمن و فعالیت استان‌های ساحلی باید برطرف شود تا جامعه‌ آماری خوبی از بازیکنان هندبال ساحلی در پست‌های مختلف داشته باشیم. 

رییس فدراسیون هندبال در پایان صحبت‌های خود اظهار داشت: هندبال ساحلی بصورت نمایشی در المپیک پاریس حضور دارد و علی حیدریان‌ نماینده هندبال ساحلی ایران در این رویداد است. خوشبین و امیدوار هستیم حضور هندبال ساحلی در المپیک لس آنجلس تصویب شود که این فرصت بسیار خوبی برای هندبال ساحلی کشورمان است. 

لازم به ذکر است در این نشست غلامحسین نکویی (رییس انجمن)، سید حسن افتخاری، نصرالله خواجه گیری، مصطفی فروزش، حسن آئین جمشید و هادی تقی‌زاده اعضای انجمن هندبال ساحلی حضور داشتند که حکم عضویت خود در این انجمن را از علیرضا پاکدل دریافت کردند.  

  


  



هندبال ساحلی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط