اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 278

برگزاری مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور منطقه شمال در مشهد

مسابقات

شنبه, 10 مهر 1400 10:22

مسابقات هندبال نوجوانان پسر باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور منطقه شمال در مشهد برگزار می شود.

برگزاری مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور منطقه شمال در مشهد بزرگنمایی

IRIHF:

مسابقات هندبال نوجوانان پسر باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور منطقه شمال در مشهد برگزار می شود. 

کمیته مسابقات فدراسیون هندبال به باشگاه های زغال سنگ طبس، ثامن ایسک، فردوس، زنجان، البرز، دامغان، بن سنندج، آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، قادریان زاده سنندج، خراسان شمالی، قم، گیلان، کرمانشاه، جوانرود، مشهد، سیمان غرب آسیا تربت جام، سبزوار، گناباد، مازندران و ارومیه اعلام کرد مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور منطقه شمال از 15 تا 22 مهر ماه سال جاری به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود. 

طبق اعلام فدراسیون هندبال شرایط شرکت در این مسابقات به این شرح است: 

- تست pcr یک یا دو روز قبل از اعزام در محل سکونت گرفته شده و اصل نتیجه آن باید به نماینده فدراسیون تحویل داده شود در غیر این صورت از پذیرش تیم جلوگیری می شود.

- هر تیم می تواند از 16 بازیکن متولد یازدهم دی ماه 1382 به بالا به همراه 4 نفر به عنوان کادرفنی استفاده کند. 

- بازیکنانی که به بیماری کرونا مبتلا باشند حق شرکت در مسابقات را ندارند. 

- در صورت استفاده از بازیکن غیربومی داشتن رضایت نامه از هیات هندبال استان مربوطه الزامی است به استثناء بازیکنانی که قرارداد آنها در فدراسیون برای آن باشگاه ثبت شده باشد. 

- همراه داشتن دو دست پیراهن دو رنگ جهت بازیکنان و همچنین دو دست پیراهن برای دروازه بانان جدای از رنگ پیراهن بازیکنان با شماره در پشت و روی پیراهن. 

- ثبت نام باشگاه و اعضا در سامانه ملی هندبال به آدرسmyhandball.ir  تا تاریخ 12 مهرماه 1400 الزامی است.

لازم به ذکر است اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی بازیکنان، کارت بیمه ورزشی برای کلیه نفرات تیم، لیست بازیکنان و همراهان مورد تایید باشگاه هیات هندبال استان بدون خدشه، آلبوم تیمی با مشخصات کامل سجلی برای کلیه نفرات که به تائید باشگاه و هیات هندبال استان رسیده باشد (کلیه عکس ها باید ممهور به مهر هیات هندبال استان باشد)، یک قطعه عکس 3 در 4 پشت نویس شده جهت صدور کارت شرکت در مسابقات از مدارک موردنیاز برای شرکت در مسابقات هندبال نوجوانان پسر باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور منطقه شمال است. 




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط