اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 708

برگزاری مراسم گرامی‌داشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

فدراسیون

یکشنبه, 12 دی 1400 16:18

مراسم گرامی‌داشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

برگزاری مراسم گرامی‌داشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مراسم بزرگداشت دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز یکشنبه ۱۲ دی‌ماه در تالار هندبال شهید سلیمانی برگزار گردید.


در این مراسم علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی باید همچون چراغ راهی مسیر را برای ما ترسیم نماید و جامعه ورزش کشور نیز همواره در این مسیر گام برخواهد داشت.


وی افزود: افتخار آن را داریم که در خانواده بزرگ هندبال طی دو سال اخیر یاد شهید بزرگوارمان حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه داشته‌ایم و سالن فدراسیون هندبال نیز منقش به نام و چهره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شده است.


دکتر لیلا زکی‌زاده سرپرست دفتر سیاستگذاری و توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم با اشاره به گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: خانواده بزرگ هندبال ایران در دو سال اخیر همواره یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه داشته‌اند.


وی افزود: نام‌گذاری تالار فدراسیون هندبال با نام شهید قاسم سلیمانی یک اتفاق ارزشمند در عرصه ورزش کشور بود و باید در این باره از ریاست فدراسیون قدردانی نمایم.


در بخش دیگری از این مراسم از خواهران بدوی دو هندبالیست تیم صنایع روشنایی البرز فرزند شهید گرانقدر مدافع حرم حبیب بدوی تجلیل به عمل آمد.


در بخش پایانی این مراسم اعضای دو تیم آتریسا و صنایع روشنایی با اهدای گل از مقام شامخ شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تجلیل به عمل آوردند.


در این مراسم همچنین از اعضای هیئت هندبال استان تهران که در برگزار مسابقات مختلف در این استان تلاش به عمل می‌آورند تقدیر شد.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط