اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 2829

برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون جهانی هندبال با تصویب مقررات و اعضای جدید/ مصر، میزبان مجمع سال 2025

بین الملل

شنبه, 13 آبان 1402 10:59

مجمع عمومی فدراسیون هندبال جهان برگزار و نمایندگان آسیا ابقا شدند.

برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون جهانی هندبال با تصویب مقررات و اعضای جدید/ مصر، میزبان مجمع سال 2025 بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجمع عمومی و عادی فدراسیون هندبال جهان به صورت آنلاین برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه یاد درگذشتگان هندبال جهان  با یک دقیقه سکوت گرامی داشته شد سپس دکتر حسن مصطفی رئیس فدراسیون جهانی هندبال، مهمترین دلیل برگزاری آنلاین این جلسه را صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر نمایندگان فدراسیون قاره‌ها و استفاده بهینه از آن برای کمک به رشد هندبال در کشورهای در حال توسعه عنوان کرد. 

سپس در ادامه این مجمع نماینده کمیته اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک ( IOC ) در خصوص عدم حضور هندبال ساحلی در المپیک 2024 پاریس و 2028 لس آنجلس توضیح داد و در پایان با تشکر از زحمات دکتر حسن مصطفی برای پیگیری این موضوع اعلام کرد هندبال ساحلی بصورت آزمایشی در المپیک جوانان 2026  سنگال حضور خواهد داشت. 

سپس طبق دستور جلسه این مجمع در خصوص نایب رئیس و نماینده فدراسیون جهانی از قاره آسیا رای‌گیری انجام شد که در نهایت «یوشیهیده واتانابه» از ژاپن با 95 درصد رای به‌عنوان نایب رئیس و «بذرالذیاب» با 100 درصد رای به عنوان نماینده IHF از قاره آسیا انتخاب شدند. 

همچنین با رای قاطع اعضای مجمع مقرر شد جلسه مجمع 2025 فدراسیون جهانی هندبال در کشور مصر برگزار شود.

لازم به ذکر است علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال ایران و عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال آسیا در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون جهانی هندبال حضور و در روند رای‌گیری‌ها شرکت داشت.  


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط