اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 3609
در ادامه روز شلوغ و پرترافیک پاکدل در اراک؛

بازدید رییس فدراسیون هندبال از شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند/حضور در برنامه استعدادیابی هندبال دختران

هیئت‌ها

سه شنبه, 24 مهر 1403 09:13

رییس فدراسیون هندبال در ادامه برنامه‌های خود در سفر به اراک، با معاون منابع انسانی شرکت پالایش نفت امام‌خمینی‌(ره) شازند و جمعی از مسئولان بخش رفاهی و ورزش این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

بازدید رییس فدراسیون هندبال از شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند/حضور در برنامه استعدادیابی هندبال دختران بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل، رئیس این فدراسیون، در این دیدار توسعه ورزش بخصوص هندبال را زمینه‌ساز نشاط اجتماعی دانست و از حمایت‌های این مجموعه بزرگ و ارزشمند در راستای مسئولیت های اجتماعی خود در خصوص رشد، توسعه و حمایت از رشته هندبال تقدیر کرد.

فراهانی، معاون توسعه منابع انسانی شرکت پالایش نفت امام‌خمینی‌(ره) شازند نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات ارزشمند این مجموعه در جهت رشد و توسعه ورزش کارکنان و فرزندان همچنین حمایت از برخی رشته های ورزشی، قول مساعدت خود در راستای حمایت‌های هر چه بیشتر و پشتیبانی هرچه بهتر از هیات هندبال استان را اعلام داشت.


*حضور پاکدل در برنامه استعدادیابی هندبال دختران

پاکدل همچنین در ادامه برنامه‌های سفر خود در برنامه استعدادیابی هندبال در بخش دختران که در سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد، حضور و از نزدیک از روند اجرای این برنامه بازدید کرد. 

وی با اشاره به قدمت استان مرکزی در رشته هندبال گفت: استان مرکزی و شهر اراک در هندبال جزو استان‌های مهم کشور به شمار می‌روند و این استان چه در بخش لیگ‌های برتر و چه حضور بازیکنان آن در تیم‌های ملی کارنامه درخشانی دارد. امیدوارم در بخش بانوان نیز با اقدامات ارزشمندی که در حال انجام است، شاهد رشد و پیشرفت این بخش نیز باشیم.

چلونگریان،  نائب رئیس هیات هندبال استان مرکزی، نیز ضمن ارائه گزارشی از اجرای برنامه‌های استعدادیابی با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان این امر را کاری ارزشمند دانست و گفت: با هدف کشف استعدادها و نخبه‌های ورزشی در رشته هندبال این کار را با برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی هیات صورت گرفته انجام خواهیم داد.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط