اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 2343
جام باشگاه‌های هندبال آسیا ۲۰۲۳ - اصفهان؛

الدحیل برنده دیدار افتتاحیه شد

مسابقات

پنجشنبه, 11 خرداد 1402 11:56

الدحیل برنده دیدار افتتاحیه جام باشگاه‌های های هندبال آسیا شد.

الدحیل برنده دیدار افتتاحیه شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم‌های الدحیل قطر و تاشکند ازبکستان از ساعت ۱۰ امروز، پنجشنبه ۱۱ خرداد ماه، در نخستین دیدار از مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا از گروه B به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه نخست بازی ابتدا متعادل بود اما رفته رفته نماینده قطر بر بازی مسلط شد و در پایان نیمه اول با نتیجه ۲۱ بر ۹ به ‌پیروزی رسید.

در نیمه دوم تیم تاشکند تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام داد اما در پایان الدحیل قطر با نتیجه ۳۹ بر ۲۶ تاشکند ازبکستان را شکست داد.

ماگاییز مروان بازیکن تیم الدحیل قطر در این مسابقه عنوان برترین بازیکن این رقابت را به خود اختصاص داد. کویل داوری احمد و امیر قیصریان این دیدار را قضاوت کردند.

از دقایقی دیگر الکاظمه کویت با تی اسپرت هند دیدار می کند، شهید شاملی کازرون ساعت ۱۴ به مصاف جونیور چین می رود. در مهمترین دیدار روز نخست این رقابت ها دو تیم قدرتمند الکویت کویت و النجمه بحرین مصاف می کنند. 

در آخرین دیدار امروز نیز فولاد سپاهان اصفهان با الریان قطر دیدار خواهد کرد. 

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه‌های مردان آسیا از امروز به میزبانی اصفهان آغاز شده و تا ۲۱ خرداد ادامه دارد. در این دوره ۱۱ تیم در دو گروه با یکدیگر رقابت می کنند.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط