اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1307

ادامه برگزاری نشست‌های مناطق هندبال کشور / پاکدل: هم‌افزایی و تلاش هیئت‌ها سبب پیشرفت هندبال شده است

فدراسیون

پنجشنبه, 08 اردیبهشت 1401 00:33

نشست روسای هیئت‌های هندبال دو منطقه دیگر کشور برگزار شد.

ادامه برگزاری نشست‌های مناطق هندبال کشور / پاکدل: هم‌افزایی و تلاش هیئت‌ها سبب پیشرفت هندبال شده است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، نشست روسای هیئت‌های هندبال مناطق دو شش کشور به منظور بررسی برنامه‌های پیش رو و انجام اقدامات عملیاتی برگزار شد.


در ابتدای این نشست علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ضمن خیر مقدم به حاضر اظهار کرد: از زحمات و تلاش‌های تمامی هیئت‌های هندبال سراسر کشور که با تمام توان قدم در راه توسعه و پیشرفت هندبال ایران برمی‌دارند کمال تشکر را دارم. هندبال ایران با کمک‌ها و زحمات هیئت‌های استانی به موفقیت‌های پی در پی دست یافته است و نگه داشتن این موفقیت‌ها کار بسیار مهمی است که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.


وی افزود: سال بسیار سختی را در پیش داریم. ترافیک بالای اعزام‌ها در ۱۴۰۱ این سال را به یک سال مهم در هندبال ایران تبدیل کرده است. برای آماده‌سازی تیم‌های اعزامی به مسابقات مختلف بین‌المللی نیاز به یک هم افزایی و تلاش مضاعف داریم و در این میان نقش هیئت‌های استانی بسیار پر رنگ است.


رئیس فدراسیون هندبال در بخش دیگر از صحبت‌های خود به تلاش فدراسیون برای آغاز دوباره فعالیت مناطق هندبال کشور اشاره کرد و گفت: پس از آنکه به دلیل شرایط کرونایی فعالیت مناطق مغفول ماند با بهتر شدن شرایط مجددا فعالیت مناطق هندبال کشور را آغاز کرده‌ایم تا به گسترش و توسه هندبال به خصوص در رده‌های سنی پایه در سراسر کشور کمک نماییم.


پاکدل افزود: نگاه فدراسیون به رده‌های سنی پایه نگاه ویژه‌ای است و فعالیت مناطق می‌تواند به توسعه این حوزه کمک بسزایی کند. با برنامه‌ریزی انجام شده هدف‌گذاری ما قهرمانی تیم نونهالان ایران در مسابقات آسیایی ۱۴۰۳ است و به دنبال ساختن یک نسل طلایی برای هندبال ایران هستیم.


وی خاطر نشان کرد: در اوج شیوع کرونا از نگاه به رده‌های سنی پایه غافل نشدیم و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جشنواره و مسابقات رده‌های سنی پایه را برگزار کردیم. نسل پیش روی هندبال ایران نسلی موفق خواهد بود که می‌تواند در مسابقات بین‌المللی بدرخشد.


رئیس فدراسیون هندبال در ادامه به نگاه فدراسیون به حوزه بانوان نیز اشاره کرد و گفت: فدراسیون هندبال نگاه ویژه‌ای به حوزه بانوان دارد و در این میان هیئت‌های هندبال نیز باید سرمایه‌گذاری مضاعفی بر روی بانوان داشته باشند. موفقیت‌های هندبال ایران در مدت زمان اخیر دستاورد بسیار بزرگی بود و باید برای برای تداوم این موفقیت‌ها تلاش نماییم.


در این نشست مهدی معصومی به عنوان مدیر منطقه دو هندبال کشور (شامل هیئت‌های هندبال مازندران، تهران، سمنان، قم، حومه اصفهان) و سعید حناچی به عنوان مدیر منطقه 6 هندبال کشور (شامل هیئت‌های هندبال‌ قزوین، هیئت مرکزی، البرز، گیلان، توابع تهران) انتخاب شدند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، نشست سایر مناطق هندبال کشور در روزهای پیش رو به منظور تبیین نظرات و همچنین انتخاب مدیران برگزار خواهد شد.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط