اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3278
با حضور پاکدل برگزار شد؛

آيين تجليل از قهرمانان، مدال آوران و پيشكسوتان هيات هندبال استان البرز

فرهنگی هیئت‌ها

جمعه, 14 اردیبهشت 1403 11:31

آيين تجليل از قهرمانان، مدال آوران و پيشكسوتان هيات هندبال استان البرز برگزار شد.

آيين تجليل از قهرمانان، مدال آوران و پيشكسوتان هيات هندبال استان البرز بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، آيين تجليل از قهرمانان، مدال آوران و پيشكسوتان هيات هندبال استان البرز با حضور علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، عباسی نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی و فروغی مدیرکل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

پاکدل پس از این مراسم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: البرز، استان با سابقه ای در حوزه ورزش است و قهرمانان بسیاری را به عرصه ورزش کشور معرفی کرده است. خوشبختانه با حضور هیات هندبال جدید در این استان و آقای خادمی، رییس هیات، و همکارانش رکودی که در هندبال این استان به وجود آمده بود و باعث شده بود البرز از گردونه مدعیان هندبال در کشور عقب بیافتد، جبران شده است.

پاکدل افزود: البرز در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان نماینده خوبی به نام شهدای رزکان البرز داشت و همچنین چند ملی‌پوش خوب مانند خواهران بدوی که فرزند شهید بدوی هستند در تیم‌های ملی حضور دارند و همچنین خانم ناهید رضایی، مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران، از این استان هستند.

پاکدل در پایان گفت: امیدوارم وضعیت هندبال استان البرز با برنامه هایی همچون استعدادیابی و نخبه پروری روز به روز بهتر شود و خانواده هندبال در این استان افزایش یابد.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط