اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1640

آغاز دوره دانش‌افزایی ناظران و داوران هندبال کشور / پاکدل: حضور مدرس برجسته IHF فرصتی ویژه برای هندبال ایران است

فدراسیون

دوشنبه, 21 شهریور 1401 18:50

دوره دانش افزایی ناظران و داوران هندبال کشور با سخنرانی ریاست فدراسیون آغاز شد.

آغاز دوره دانش‌افزایی ناظران و داوران هندبال کشور / پاکدل: حضور مدرس برجسته IHF فرصتی ویژه برای هندبال ایران است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدارسیون هندبال، دوره دانش افزایی ناظران و داوران هندبال کشور با حضور"یورن مولر نيلسن" مدرس برجسته فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) و عضو کمیته تدوین قوانین این فدراسیون آغاز شد.


در مراسم آغازین این دوره علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ضمن خیر مقدم به ناظران مسابقات هندبال کشور، اظهار کرد: با تلاش‌هایی که در مدت زمان اخیر صورت گرفت و مذاکرات انجام شده در نهایت موفق شدیم این دوره را برای ناظران فدراسیون هندبال برگزار کنیم و بسیار خرسندیم که یکی از برجسته‌ترین مدرسین عرصه هندبال از سوی فدراسیون بین‌المللی هندبال در ایران حضور یافته است.


وی افزود: در حال حاضر باید اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد تا نسبت به به‌روز رسانی دانش ناظران مسابقات هندبال اقدام شود و به همین خاطر یکی از مهم‌ترین اقدامات فدراسیون هندبال برگزاری این دروه دانش‌افزایی است.


پاکدل اضافه کرد: حضور آقای مولر در ایران فرصت بسیار خوبی است که بتوانیم نسبت به ارتقای دانش ناظران مسابقات هندبال کشور اقدام نماییم و مطمئنا این دوره زمینه‌ساز افزایش کیفیت مسابقات خواهد بود.


رئیس فدراسیون هندبال در پایان با تاکید بر نگاه ویژه داوران به ارتقای سطح داوران و ناظران هندبال ایران در عرصه بین الملل اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا بتوانیم شاهد حضور هر چه بیشتر داوران و ناظران ایران در مسابقات برون مرزی باشیم و خوشخبتانه در این مدت نیز شاهد حضور پر رنگ نمانیدگان داوران و ناظران ایرانی در مسابقات مهم بین المللی بودیم.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، دوره دانش افزایی ناظران هندبال ایران با حضور "یورن مولر نيلسن" مدرس برجسته فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) و عضو کمیته تدوین قوانین این فدراسیون در حال برگزاری است.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط